طراحی سفارشی انواع طعم دهنده گوشتی

شرکت چاشنا با قابلیت طراحی سفارش انواع طعم دهنده گوشتی می‌تواند طعم های جدید و جذابی را بر اساس سلیقه مشتری و بازار، تولید و عرضه نماید. پایه طعم دهنده های اصلی ما از برند سیمرایز آلمان که دارای بهترین کیفیت و طعم دهی بالا می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع طعم دهنده های مرغ و گوشت تماس حاصل فرمایید.

طراحی سفارش انواع طعم دهنده گوشتی

فروش طعم دهنده سیمرایز symrise

شرکت آلمانی symrise تولیدکننده ی انواع اسانس های شبه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده در صنایع غذایی مختلف، در سال 191 تاسیس شده است. شرکت سیمرایز با گسترش تدریجی تا به امروز و با ایجاد امکانات تولید بیشتر در آمریکا و آسیا علاوه بر اروپا، به یک شرکت تولیدکننده ی جهانی مبدل شده است. مجموعه ی عطر و طعم چاشنا به عنوان واردکننده، نماینده فروش طعم دهنده سیمرایز symrise، فروش طعم دهنده مرغ و گوشت، نماینده ی رسمی بخشی از محصولات شرکت سیمرایز در ایران آمادگی ارائه ی عمده محصولات این شرکت را جهت به کارگیری در صنایع مختلف غذایی دارد.

شرکت چاشنا همچنین خدمات فروش طعم دهنده میکس گوشتی و مرغ و فروش طعم دهنده سیمرایز symrise را به صورت آنلاین فراهم نموده است.

فروش طعم دهنده  سیمرایز symrise

 

Beverage: طعم های مورد استفاده در نوشیدنی ها مثل آبمیوه، نوشابه های انرژی زا و…

Snacks: طعم های مورد استفاده در صنایع اسنک مثل آجیل و پاپ کورن و پفک و چیپس

culinary: طعم های مورد استفاده در صنایع اسنک مثل آجیل و پاپ کورن و پفک و چیپس

Sweet: طعم های مربوط به شیرینی شکلات و..

Dairy: طعم های مربوط به صنایع بر پایه ی شیر

 

 

 

طراحی سفارش انواع طعم دهنده گوشتی

طراحی سفارشی انواع طعم دهنده گوشتی در مجموعه چاشنا

اگر به دنبال ایجاد تنوع در فرآورده های گوشتی خود هستید می توانید طعم های جدید و جذاب را امتحان کنید. گوشت و محصولات پروتئینی از جمله مواد غذایی پرمصرف است که تولیدکنندگان با به کارگیری طعم های طراحی شده و به روز دنیا تحولی شگرفت در این محصولات می کنند. مجموعه چاشنا طراحی و عرضه انواع طعم دهنده سفارشی را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. جهت اطلاع از انواع طعم های طراحی شده با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما