فروش ویتامین B1

با توجه به افزایش مصرف مکمل های حاوی ویتامین فروش ویتامین B1 از فعالیت های بخش فروش مجموعه چاشنا می باشد. این مجموعه واردکننده انواع ویتامین های مورد نیاز در صنایع خوراکی و آرایشی بهداشتی می باشد. جهت آشنایی با سایر محصولات با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هدف از مصرف تیامین چیست؟

وقتی مقدار تیامین (ویتامین B 1) در رژیم غذایی کافی نباشد به عنوان مکمل غذایی از آن استفاده می شود. افرادی که بیشتر در معرض کمبود تیامین هستند بزرگسالان مسن، کسانی که به الکل وابسته هستند، یا مبتلا به اچ آی وی / ایدز، دیابت، سندرم سوء جذب (مشکلات جذب غذا) هستند، یا جراحی چاقی انجام داده اند. تیامین برای درمان بیماری بری بری (سوزن سوزن شدن و بی حسی در پا و دست، از دست دادن عضلات و رفلکس های ضعیف ناشی از کمبود تیامین در رژیم غذایی) و در معالجه و پیشگیری از سندرم ورنیکه کورساکوف (گزگز و بی حسی دست و پا) استفاده می شود. از دست دادن حافظه، گیجی ناشی از کمبود تیامین در رژیم غذایی).
تیامین در گروهی از داروها به نام ویتامین ها قرار دارد. که انرژی لازم بدن برای تبدیل مواد غذایی به انرژی مورد نیاز بدن را برای رشد تأمین می کند‌.

خرید ویتامین B1

تیامین به صورت قرص، کپسول و محلول (قطره های مایع) برای مصرف از طریق دهان تولید می شود. این داروها بسته به نوع آمادگی، سن و شرایط پزشکی شما معمولاً یک تا سه بار در روز مصرف می شود. تیامین بدون نسخه در دسترس است اما ممکن است پزشک برای درمان برخی شرایط تیامین تجویز کند. دستورالعمل های روی برچسب محصول یا دستورالعمل های پزشک را با دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز بخواهید هر بخشی را که نمی فهمید توضیح دهد. تیامین را دقیقاً طبق دستور مصرف کنید. بیشتر یا کمتر از آن را مصرف نکنید یا بیشتر از حد توصیه شده توسط پزشک مصرف کنید.

مکمل های تیامین به تنهایی و در ترکیب با سایر ویتامین ها موجود است. ویتامین b1 در برخی مواد خوراکی غنی شده با این ویتامین موجود است.

 احتیاط های لازم در مصرف تیامین 

• در صورت حساسیت به تیامین ، سایر داروها یا سایر مواد موجود در محصولات تیامین، به پزشک و داروساز خود بگویید. از داروساز خود لیستی از مواد تشکیل دهنده را بخواهید.

• اگر الکل می نوشید یا در جذب غذا مشکلی دارید یا تحت درمان های دیالیز هستید به پزشک خود بگویید.

• به پزشک و داروساز خود بگویید که سایر داروهای تجویز شده و بدون نسخه، ویتامین ها، مکمل های غذایی و محصولات گیاهی را نیز مصرف می کنید. ممکن است پزشک شما نیاز به تغییر دوزهای داروهای شما داشته باشد یا از نظر عوارض جانبی آن را به دقت کنترل کند.
خرید ویتامینB1

نحوه فروش ویتامین B1 در چاشنا

فروش ویتامین B1 در این مرکز به صورت عمده و در بسته بندی های مناسب ارسال به همه نقاط کشور می شود‌‌‌. ویتامین های قابل عرضه در این شرکت به صورت پودری و قابل استفاده در همه صنایع خوراکی می باشد‌‌‌.
همچنین در کنار خرید ویتامین های پودری، چاشنا طعم دهنده های متنوعیطعم دهنده های متنوعی برای شما پیشنهاد می دهد.
<span;>جهت کسب اطلاعات تماس حاصل فرمایید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما