مرکز تولید و فروش اسانس آویشن شیرازی


چاشنا به عنوان مرکز تولید و فروش اسانس آویشن شیرازی و آویشن باغی طبیعی با بهترین کیفیت ویژه صادرات این محصول را با نازلترین قیمت و تخفیف ویژه به صورت عمده به فروش می رساند.جهت کسب اطلاع از اسانس های گیاهی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آویشن شیرازی چیست؟

نام علمی : Zataria multiflora

آویشن شیرازی یکی دیگر از انواع گیاه آویشن است که با نام آویشن کوهی در کوه های استان فارس بیشتر رشد و تکثیر را دارند. اسانس این گیاه دارای عطر و طعمی نسبتا تند است که خواص بیشماری را در خود جای داده است.

این نوع آویشن از قدیمی ترین نمونه های آویشن در کوهستان های فارس است که به طور قابل توجهی رشد و نمو دارد آویشن شیرازی در اصل همان نوع اهلی آویشن کوهی می باشد. آویشن شیرازی از خانواده نعناعیان می باشد و شکل ظاهری آن پوشیده از انواع گل های آبی و برگ های کوچک نیزه ای شکل می باشد.

تولید و فروش اسانس آویشن شیرازی

ترکیبات اسانس آویشن شیرازی چیست ؟

اسانس آویشن شیرازی از مواد مؤثره فعالی نظیر تیمول، کارواکرول، علوکوزیه، پانتوزان، سقز، تانن و انواع املاح معدنی و… می باشد که همین ترکیبات و انواع مواد پرخاصیت موجب شده است، به عنوان یک ضد میکروب و ضد باکتری موثر شناخته شود.

خواص اسانس آویشن شیرازی

اسانس آویشن شیرازی به عنوان یکی از اسانس های گیاهان دارویی است که حاصل تقطیر با بخارآب سرشاخه های این گیاه می باشد و سرشار از خواص درمانی و کاربردی می باشد.اسانس این گیاه به رنگ زرد است. لازم به ذکر است که بیش ترین اسانس و خواص این گیاه در سرشاخه های آویشن شیرازی می باشد.

از جمله خواص اسانس آویشن شیرازی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • درمان تشنج، تبخال، عفونت های کبد
  • درمان اختلالات مغزی و رگ به رگ شدن گردن
  • درمان بیماری های تنفسی نظیر آسم، برونشیت، سیاه سرفه
  • درمان ضعف زیاد بدن و ناتوانی، درمان درد و سوزش معده
  • درمان دردهای عضلانی و بیماری ها و اختلالات کلیه و زکام

لازم به ذکر است که مصرف هر گیاه و فراورده آن عوارض و خاصیت های خاص خود را دارد قبل از مصرف عوارض مصرف گیاه آویشن را مطالعه فرمایید.

اسانس آویشن شیرازی محصولی خاص از مجموعه چاشنا

مرکز چاشنا به عنوان مرکز تولید و فروش اسانس آویشن شیرازی بهترین و مناسب ترین قیمت اسانس آویشن شیرازی و قیمت آویشن باغی خالص را برای خریداران عمده در نظر دارد.

خریداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما