تولید و فروش عمده اسانس lemon grass

شرکت چاشنا از شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش عمده اسانس lemon grass در کشور می باشد. در صورت تمایل به خرید عمده انواع اسانس های گیاهی از جمله اسانس علف لیمو صادراتی مجموعه چاشنا آماده همکاری و ارائه دهنده مرغوب ترین اسانس های گیاهی با بیشترین ماده موثره می باشد.

علف لیمو یا lemon grass چیست؟

علف لیمو یا لمون گرس را عمدتا با نام های چمن معطر، پوتار و کاه مکی می شناسند، این گیاه نوعی علف استوایی بومی جنوب هند و سریلانکا می باشد که بویی شبیه به لیمو و طعمی همچون طعم مرکبات دارد.
در اکثر کشورها علاوه بر استفاده از خود گیاه علف لیمو آن را به صورت دمنوش, اسانس و یا روغن نیز مصرف می کنند. یکی از روش های مصرف که بیشتر استفاده می شود استفاده از گیاه علف لیمو به صورت اسانس لمون گرس و یا اسانس علف لیمو می باشد. اسانس علف لیمو در طب سنتی به عنوان دارویی جهت درمان بی خوابی، افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ابتلا به سرطان که در ادامه به بررسی بیشتر این خواص می پردازیم.
ارزش غذایی گیاه علف لیمو
مواد مغذی در هر 100 گرم گیاه علف لیمو طبیعی عبارتست از موارد زیر:
کالری: 99
پروتئین: 1.82 گرم
چربی: 0.49 گرم
کربوهیدرات: 25.31 گرم
ویتامین A
ویتامین C
فولات
اسید فولیک
منیزیم
روی
مس
آهن
پتاسیم
فسفر
کلسیم

منگنز
سایر خواص مهم گیاه علف لیمو را از اینجا بخوانید.

علف لیمو یا lemon grass چیست؟

درمان سرطان با علف لیمو

طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه بن گوریون گیاه علف لیمو در مبارزه با سرطان بسیار مؤثر می باشد.سیترال یکی از ترکیبات مهم در این گیاه است، که بدون ایجاد آسیب به سلول های سالم بدن موجب آپوپتوز در سلول های سرطانی می شود. به زبانی ساده تر می توان گفت، که این ماده باعث خودکشی سلول های سرطانی می شود. بنابراین طبق نتایج تحققیات، به همه بیماران سرطانی که در معرض اشعه های درمانی و شیمی درمانی می باشند، توصیه شده است که به منظور کمک به فرآیند بهبودی بیماری، مصرف چای علف لیمو و فراورده های آن توصیه می گردد. براساس مطالعه دیگری که در سال ۲۰۰۹ در Fundamentals of Pharmacology Clinical منتشر گشت، اعلام شد که وجود ماده ای به نام سیترال در علف لیمو موجب کاهش چشمگیر رشد سلول های سرطانی پستان در آزمایشگاه شده است. علاوه بر این، اثر آنتی اکسیدانی گیاه علف لیمو که موجب مبارزه این گیاه با رادیکال های آزادی که باعث افزایش خطر ابتلا به سرطان می شوند، بسیار مفید است.

تولید و فروش عمده اسانس lemon grass

با توجه به افزایش مصرف این گیاه و خواص بینظیر آن شرکت چاشنا در زمینه تولید و فروش عمده اسانس lemon grass اقدام به فعالیت نموده است. این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع اسانس های گیاهی طبیعی و همچنین انواع طعم دهنده های طبیعی و شبه طبیعی شناخته شده است.
تولید و فروش عمده اسانس lemon grass در چاشنا با بهترین کیفیت و قیمت صادراتی عرضه می گردد در صورت تمایل به خرید عمده با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما