فروش ویژه طعم دهنده های آجیلی + قیمت

طعم دهنده های آجیلی با هدف تنوع طعم و درنهایت افزایش فروش محصول تولید می شود. شرکت چاشنا با درنظر گرفتن ذائقه و میزان تقاضا بازار طعم های پربازده و مشتری پسندی را برای تولیدکنندگان پیشنهاد و ارائه می کند.

چنانچه شما از تولیدکنندگان صنایع خوارکی در زمینه آجیل و خشکبار هستید حتما با طعم های پیشنهادی چاشنا همراه باشید.
در چاشنا طعم دهنده های خشکبار مانند سایر طعم دهنده ها در بهترین شرکت های تولیدکننده طعم با فرمول اختصاصی چاشنا تولید می شود. در مراکز تولید طعم دهنده، طعم دهنده های پودری آجیلی را با درنظر داشتن استانداردهای مربوط به صنایع مانند میزان نمک یا ترشی فرموله می کنند؛ مانند طعم دهنده باربیکیو که از طعم های پرطرفدار است.
درواقع با کنترل عطر و طعم و حذف برخی تشدیدکننده ها، درنهایت یک طعم استاندارد و مطابق با ذائقه همه اقشار طراحی و فرموله می کنند.

طعم دهنده های آجیلی
فروش طعم دهنده آجیلی

نحوه خرید طعم دهنده های آجیلی

فرم فیزیکی طعم دهنده های ویژه خشکبار ، اسنک، چیپس، ترتیلا و … به صورت پودری است که بنا به سفارش و درخواست مشتری می توان این محصول را در قالب مایع نیز دریافت کرد. از مشخصه های بارز این طعم دهنده ها دوز مصرف پایین است.

تنقلات بخشی از وعده های مصرفی روزانه هستند که آجیل و خشکبار در آن گنجانده شده‌اند. قطعا با افزایش تنوع و ایجاد طعم های جدید این محصولات طرفداران بیشتری پیدا خواهند و این مهم برای تولیدکنندگان پوشیده نیست. تولیدکنندگان می توانند با بهره بردن از ذائقه و تمایل به تست طعم های جدید در مصرف کنندگان، از طعم های متنوع در تولید خود استفاده کنند.طعم دهنده های آجیلی

خرید طعم دهنده های پودری ویژه خشکبار در مزه های مختلف تنوع محصول را بیشتر کرده و در عین حال به افزایش فروش برند شما کمک قابل توجهی خواهد کرد. برای خرید محصول از طریق سایت فروشگاهی چاشنا این امکان را دارید که بدون مراجعه حضوری با ثبت خرید عمده خود در سایت محصول را در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

در اینجا برخی از طعم های پرفروش صنایع غذایی معرفی شده تا بهتر بتوانید برای رونق کسب و کار خود برای خرید آن تصمیم بگیرید:

  • طعم دهنده پنیر
  • طعم دهنده کچاپ
  • طعم دهنده باربیکیو
  • طعم دهنده برگر
  • طعم دهنده ماست موسیر
  • طعم دهنده پیاز جعفری
  • طعم دهنده خامه و پیاز

قیمت فروش آنلاین انواع طعم دهنده

طعم دهنده های پودری انواع مختلفی دارند، در بالا انواع طعم های پودری پرمصرف و پرفروش در صنایع اسنک، چیپس، پاپ کورن، آجیل، تخمه و … را معرفی کردیم. شما می توانید هر نوع از محصولات بالا را انتخاب کنید و پس از پرکردن فرم مربوط به سفارشات منتظر تماس کارشناسان ما باشید. چاشنا با ارسال سمپل یا نمونه محصول برای خریداران امکان خرید مطمئن و اصولی را تضمین کرده است. کلیه مراحل خرید ، واریز و ارسال محصول بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می گردد. لازم به ذکر است که قیمت خرید عمده طعم دهنده های آجیلی در شرکت چاشنا بین ۱۴۰ هزار تا ۱۸۰ هزار تومان است.

فروش طعم دهنده آجیلی و سایر طعم دهنده های پودری و مایع به صورت عمده است که بعد از تایید نمونه محصول می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما