قیمت خرید منوسدیم گلوتامات msg

قیمت خرید منوسدیم گلوتامات در ایران بسته به نوسانات ارز تعیین می شود. در شرکت چاشنا نیز قیمت msg از بهترین برند یعنی فوفنگ چین با بالاترین کیفیت عرضه می شود. لازم به ذکر است که این محصول به صورت پودری و عمده در بسته بندی های ۲۵ کیلویی به فروش می رسد.
چنانچه قصد خرید عمده مونوسدیم گلوتامات را دارید برای استعلام قیمت کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کاربرد مونو سدیم گلوتامات در صنایع دارویی و کشاورزی

از دیرباز عمده مصرف ماده شیمیایی مونو سدیم گلوتامات در حوزه صنایع غذایی و خوراکی ها بوده است. به تازگی با شناخت بیشتر این ماده از آن نه تنها در صنعت داروسازی استفاده می شود بلکه در صنایع کشاورزی نیز جایگاه خاصی پیدا کرده است.
یکی از قابلیت های بارز این محصول در صنعت داروسازی است. از این ماده برای درمان بیماری هایی مانند بیماری عقب ماندگی ذهنی و کم کاری کبد و همچنین کاهش سطح آمونیاک خون استفاده می شود.
در صنعت کشاورزی مونوسدیم گلوتامات به عنوان یک ماده مهم برای طعم دهی و تقویت کردن خوراک دام و طیور به کار برده می شود.

قیمت خرید منوسدیم گلوتامات
قیمت خرید منوسدیم گلوتامات

تقویت طعم و مزه با msg

همانطور که می دانید msg تداعی کننده طعم اومامی یا همان مزه پنجم است که دهان را آب می اندازد. با وجود همین مشخصه مونوسدیم گلوتامات به طورموثری به تقویت طعم هر خوراکی کمک می کند. طبق تحقیقات به دست آمده نیز به این نتیجه دست یافتند که ترکیبات اومامی به کاهش نمک های غذایی نیز کمک می کند و این ماده شیمیایی را به عنوان جایگزین نمک برای غذاها استفاده می کنند.
در واقع msg باعث می شود میزان سدیم دریافتی در بدن انسان تا 3% کاهش پیدا کند. بدون اینکه تغییر در طعم آن ایجاد شود. به همین علت از آن برای محصولاتی که کمترین میزان سدیم را دارند، استفاده می شود.
مونوسدیم گلوتامات را می توانید در بیشتر محصولات خوراکی روزانه بیابید.
این ماده شیمیایی یک اسید آمینه غیر ضروری است که به طورطبیعی در شیر گاو، گوجه فرنگی، انواع قارچ، محصولات لبنی و یا ماهی‌ها وجود دارد.
تولیدکنندگان صنایع غذایی مانند چیپس، پفک، انواع سس و چاشنی و بیشتر تنقلات یا میان وعده ها از این محصول برای تقویت طعم محصولات خود استفاده می کنند. این ماده از خود طعمی ندارد ولی با قابلیت افزایش طعم در تولید صنایع غذایی به کار می رود.

زمانی که از طعم دهنده های پودری و یا طعم دهنده های مایع ویژه صنایع غذایی استفاده می شود؛ این محصول را به آن اضافه می کنند تا مزه و طعم را تشدید یا فعال کند. در مطلب کاربرد منو سدیم گلوتامات می توانیو صنایع غذایی که از این محصول استفاده می کنند را بشناسید.قیمت خرید msg

قیمت خرید منوسدیم گلوتامات

ماده msg که در شرکت چاشنا با نازلترین قیمت خرید منوسدیم گلوتامات به فروش می رسد. از آنجابیکه این محصول وارداتی است و چاشنا مرکز توزیع این ماده است قیمت آن طبق نوسان ارز محاسبه می شود.
شرکت چاشنا مرکز فروش عمده منوسدیم گلوتامات در ایران است. این محصول از برند معروف فوفنگ چین می باشد که قابل عرضه به سراسر کشور است. تولیدکنندگانی که درخواست خرید عمده این محصول را در بسته های ۲۵ کیلویی دارند با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایند یا فرم مربوط به خرید را در سایت تکمیل نمایند و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما